The Customer Foresight Territory
Sobre o Artigo: A previsão por cliente está emergindo como um novo campo de pesquisa aplicada que visa estudar as realidades e necessidades futuras dos clientes em relação aos produtos e serviços do amanhã.
A previsão por cliente é um campo de pesquisa relativamente novo. Introduzimos o termo “território” da previsão por cliente para determinar sua localização, precisamente uma intersecção entre a pesquisa do cliente e de previsão …continue leitura fazendo download do Artigo.
Autores: Eric Eller, Rupert Hofmann, Jan Oliver SchwarzPublicado: MundoPM - Ago/Set-2020
Pág. 68-77
::: Autor do artigo
Eric Eller
Dr. Eric Eller is a senior consultant at elaboratum GmbH with a focus on behavioral economics in digital contexts. He teaches business psychology at Seeburg Castle University. eric.eller@elaboratum.de;
Rupert Hofmann
Dr. Rupert Hofmann works for Audi Business Innovation GmbH, has developed the Trend Receiver methodology and is the founder of the cross-industry platform Foresight Academy. He parallelly works as observational drawer of people and modern everyday life. rupert.hofmann@audi.de; audibusinessinnovation.com; ruperthofmann.com
Jan Oliver Schwarz
Prof. Dr. Jan Oliver Schwarz is professor of Strategic Management and Leadership at the ESB Business School, Reutlingen University, Germany. He advices organizations on future preparedness, strategy, change and leadership. Jan_Oliver.Schwarz@Reutlingen-University.de